Retourneren

Natuurlijk kun je bij hadiethshop je producten retour sturen. Dit kan tot 14 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen. Om te kunnen retourneren, moet het product ongeopend zijn en in dezelfde conditie als bij ontvangst; ongebruikt en in originele verpakking. Na ontvangst zullen wij het bedrag van het geretourneerde product zo snel mogelijk terugbetalen.

Wanneer je er voor kiest producten te retourneren, vragen we je dit vooraf te melden door dit herroepingsformulier in te vullen en samen met je ordernummer te mailen naar retour@hadiethshop.nl. Houd er rekening mee dat je de producten terug moet sturen binnen 7 dagen nadat je ons per e-mail geinformeerd hebt. Dit e-mailadres is slechts voor het verzenden van het herroepingsformulier. Voor overige vragen kan een mail gestuurd worden naar klantenservice@hadiethshop.nl

Een retour versturen:
Stuur een mail naar retour@hadiethshop.nl onder vermelding van je order nummer met in de bijlage het herroepingsformulier. Vergeet niet een uitgeprint en ingevuld herroepingsformulier toe te voegen in je retourzending. Eventuele verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Producten die teruggestuurd worden zonder aan de bovenstaande voorwaarden te voldoen, kunnen we helaas niet in behandeling nemen.

Terugbetaling:
Als je retour na controle is geaccepteerd, wordt je binnen 14 dagen terugbetaald via de betaalmethode die gebruikt is voor de bestelling. Het kan even duren voordat je bank of creditcard de terugbetaling verwerkt heeft.

Op je bankafschrift kan het zijn dat je niet ons naam terug zult vinden, maar loopt de terugbetaling via een tussenpartij, genaamd Stichting Mollie Payments.

Producten omruilen:
De enige manier om zo snel mogelijk je gewenste producten te ontvangen, is om je producten te retourneren. Op het moment dat je geretourneerde producten door ons zijn geaccepteerd, je een nieuwe bestelling voor de gewenste producten zult te maken. Eventuele verzendkosten zijn uiteraard voor eigen rekening.

Beschadigde of verkeerd geleverde producten:
Wanneer een verkeerd, beschadigd of kapot product geleverd is, laat ons dit dan direct weten zodat wij het kunnen onderzoeken en een vervangend product kunnen sturen. Uiteraard betalen wij de verzendkosten.

We hebben hiervoor altijd foto's nodig van;

  • Het product wat iets mankeert
  • Het gebruikte verpakkingsmateriaal in de doos
  • De buitenkant van de doos met verzendlabel en barcode

Producten die niet kunnen worden geretourneerd:
De volgende type artikelen kunnen niet worden geretourneerd:

  • Bij aankoop als bedrijf (B2B-contract)
  • Bederfelijke goederen of producten met een beperkte houdbaarheid zoals: Ajwa dadels, zamzam water, onze halal snoep etc.
  • Producten die verzegeld worden geleverd en die niet kunnen worden geretourneerd met een aangebroken zegel

 

Klik hier om het herroepingsformulier te downloaden